Saturday, July 01, 2006

Mer om Dragonbane

Jag sökte på blogger efter andra bloggar om Dragonbane och hittade inte en enda, vilket innebär att jag har en rätt fin nischning. Däremot hittade jag lite länkar till bloggposter som handlar om Dragonbane, de kan vara av intresse, så jag publicerar dem nedan.

http://www.nodium.com/articles/336_dragonbane/ - Finsk blogg på engelska, handlar om lite allt möjligt.
http://larpblog.de/archives/29-Dragonbane.html - Tysk lajvblogg på tyska, med en länk till trailern.
http://polyfem.blogspot.com/2006/05/meanwhile-in-nordic-scen.html - Sven Holmströms blogg om lajv och annat kul, på engelska.

4 Comments:

Blogger Boblogger said...

1. Svar: Nej. Sprid på!
2. Svar: Ja.

Är du nöjd med svaren? :)

13:58  
Blogger Boblogger said...

Det var jag som mejlade om att jag ville vara med på DB. Hm... det verkar som om jag har blivit tämjare, jag ska titta lite närmare på det där senare ikväll när jag har ladat färdigt veden. Men båda alternativen låter fint. Det beror lite på vad som är lättast att fixa kläder till... just nu känns det bäst med tämjare faktiskt, inte lika mycket harmoni och mer våld. :)

09:40  
Anonymous Anonymous said...

Tjenare, "Mottorisaha" här! Blev det nå't hus ovanpå förrådsgrunden, eller rasade alltihop? Följer din blogg med nöje å önskar jag fick veva med Mjölnir istf trycka på ett tangentbord... CU! / Lars

00:28  
Blogger Boblogger said...

Jorå, det blev ett hus på förrådsgrunden, jag har spenderat dagen med att bygga tak på bageriet som ligger vägg i vägg med förrådet, jag tror att det kan bli bra också, men våran grund är helt klart överlägsen bageriets, för den kändes som ett fuskbygge... lite för mycket som lutar och snesträvor på utsidan i stället för på insidan gör att jag inte får samma kvalitetskänsla... men men, förhoppninsgsvis gick bagerigrunden toksnabbt att bygga.

Vi syns!

16:07  

Post a Comment

<< Home